• Jasełka u Jagódek

• 08.01.2024 15:15
        • W dniu 22.12.2023 odbyło się nasze światęczne przedstawienie z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia.  Po wielu dniach prób wszyscy aktorzy przebrani w piękne stroje wystąpili znakomicie. Cudowny występ Jagódek dopełniły kolędy śpiewane przez dzieci. Po przedstawieniu Rodzice otrzymali własnorecznie wykonane przez dzieci bombki w ramach prezentu światecznego.
          Podczas słodkiego poczęstunku dzieci wraz z rodzicami mieli okazję do wspólnych rozmów i uśmiechów. Jeszcze raz serdeczne gratulacje dla Naszych aktorów, dzięki którym ten dzień był tak wyjątkowy.
        • Odwiedziny św. Mikołaja

• 08.01.2024 15:17
        • 7 grudnia w naszym przedszkolu gościliśmy wyjątkowych gości - św. Mikołaja oraz jego pomocnika Elfa. W ten magiczny dzień Jagódki przygotowały dla Mikołaja piękna piosenkę oraz taniec.
          Wszystkie dzieci otrzymały śliczne prezenty, które wywołały na ich twarzach serdeczny uśmiech.
          Mikołaju czekamy na Ciebie za rok ;-)
          Zapraszam do obejrzenia zdjęć umieszczonych w albumie fotograficznym
        • Zimowe szaleństwa

• 08.01.2024 15:17
        • Hu hu ha hu hu ha nasza zima zła..
          ale nie u Jagódek ;-)
          Korzystając z zimowej aury za oknem wybraliśmy na grupowe lepienie bałwana. Nasze plany pokrzyżował suchy a nie mokry śnieg-  przez co nasz bałwan przeobraził się w zimowego stwora ;-)
          Zabawom w białym puchu nie było końca.
          Zapraszam do odwiedzenia albumu fotograficznego po więcej zdjęć ;-)
        • Zakończenie projektu "Szlakiem Kopców Krakowskich"

• 06.10.2023 15:54
        • Z radością inforujemy, iż nasza grupa zdobyła wszystkie z cztrech kopców krakowskich - Wandy, Kraka, Kościuszki oraz Piłsudkiego.
          Ostatnią z naszych wycieczek rozpoczęliśmy od spaceru w lesie wolskim, w pięknych okolicznościach przyrody. Następnie nauczyliśmy się wiele nowych rzeczy, m.in. poznaliśmy postać marszała Józefa Piłsudkiego. Po krótkiej lekcji historii, wspieliśmy się na sam szczyt kopca, który okazał się tym najwyższym. Widok z góry zapierał dech w piersiach. Po nie lada wysiłku korzystaliśmy z pięknej pogody na gry i zabawy na łącę tuż pod kopcem. Zwieńczeniem naszego udziału w projekcie wraz z innymi przedszkolami było uroczyste odśpiewanie hymnu oraz otrzymanie dla każdego uczestnika certyfikatu.
          To była wspaniała przygoda móc uczestniczyć w tym projekcie.
          Zapraszam serdecznie do albumu fotogaficznego do obejrzenia zdjęć z tego wyjątkowego dnia ;-)
        • Obchodzimy Dzień Naszych Chłopców

• 06.10.2023 15:45
        • W dniu 28.09.2023 w wyśmienitych nastrojach wybraliśmy się do kina Cinema City w galerii Kazimierz na seans pt. "Mavka i strażnicy lasu". W ten sposób celebrowaliśmy Dzień Chłopaka. Film opowiadał o tym jak gdzieś w daleko w magicznym lesie kryje się zródło życia, którego strzeże urocza wróżka Mavka  przed chwiwością bezdusznej księżniczki. Bajka porwała nas wszystkich. To był miło spędzony czas !
          Zapraszam do albumu fotograficznego po więcej zdjęć z tego dnia ;-)
      • Kontakt

• Samorządowe Przedszkole Nr 80 w Krakowie
        • (12) 421-57-23
        • ulica Kotlarska 5a 31-539 Kraków 31-539 Kraków Poland
        • Dyrektor przedszkola: Anna Kaczmarczyk-Korzonek Dyrektor przedszkola przyjmuje, po wcześniejszym uzgodnieniu: Wtorek: 16:00 - 17:00 i Czwartek: 09:00 - 11:00 Sekretariat: Agnieszka Chalota-Ciochoń Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 15:00