• Moi rodzice
        • Moi rodzice

        • 17.05.2020 17:08
        • Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze 18.05. - 22.05.

           

          - rozumie słowo „ rodzina”, wie jaką rolę w rodzinie pełnią rodzice

          - nazywa zawody wykonywane przez rodziców, wyjaśnia, czym zajmuje się dana osoba, jakich potrzebuje rekwizytów do pracy

          - dopasowuje rekwizyt do zawodu

          - potrafi wykonać prosty upominek dla najbliższych

          - rysuje kredkami portret rodziców

          - ćwiczy umiejętności grafomotoryczne

          - wykonuje prace plastyczno – techniczne

          - zna nazwy dni tygodnia, miesięcy, pór roku

          - śpiewa piosenki dla rodziców

          - liczy w zakresie 10

          - uczy się krótkich wierszyków

        • więcej
        • Zabawy badawcze
        • Zabawy badawcze

        • 09.05.2020 19:26
        • Zamierzenia dydaktyczno - wychowawcze 11.05 - 15.05

          -zna zasady bezpieczeństwa obowiązujące podczas przeprowadzania doświadczeń
          -łączy przyczynę ze skutkiem i próbuje przewidzieć , co może się zdarzyć
          -potrafi wyciągać wnioski z przeprowadzonych doświadczeń
          -czerpie radość z doświadczenia i eksperymentowania
          -poznaje właściwości drożdzy wykonując doświadczenia
          -poznaje właściwości soli, wody i procesu parowania
          -dokonuje obserwacji doświadczenia i zapisuje wyniki w karcie obserwacji
          -ogląda filmy edukacujne pt. " Skąd się wzięła sól" , " Dlaczego wybuchają wulkany", " Jak oddziaływują na siebie magnesy"
          - używa nazw figur geometrycznych: koło, kwadrat, trójkąt
          -poznaje  figurę geometryczną- owal , doskonali umiejętność rozpoznawania jej wsród innych figur
          -wychwytuje i kontynuuje powtarzający się rytm
          -wskazuje 5 różnic pomiędzy obrazkami
          -liczy w zakresie 10 
        • więcej
        • Jestem Polakiem i Europejczykiem
        • Jestem Polakiem i Europejczykiem

        • 06.05.2020 11:45
        • Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze 4.05 – 8.05.

           

          - Zna symbole narodowe ( flaga, godło, hymn)

          - Potrafi wskazać na mapie Polski, stolicę Warszawę, główne rzeki ( Wisła, Odra)

          - Słucha legend

          - Układa historyjkę obrazkową wg kolejności zdarzeń

          - Rozumie pojęcia: Europa i Europejczyk

          - Zna kraje sąsiadujące z Polską

          - Potrafi nazwać kontynent do którego należy Polska.

           

        • więcej
        • Podróże po krajach
        • Podróże po krajach

        • 24.04.2020 11:38
        •   Zamierzenia dydaktyczno - wychowawcze 27.04 - 30.04

          - poznaje wybrane kraje Uni Europejskiej : Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania
          - rozwija sprawność ruchową poprzez zabawy pochodzące z różnych krajów europejskich
          - ropoznaje charakterystyczne miejsca, zabytki tych krajów
          - powtarza proste wyrażenia w języku niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim
          - rozpoznaje flagi Niemiec, Francji, Włoch, Hiszpanii
          - wymienia charakterystyczne potrawy danego kraju
          - rozpoznaje logo znanych niemieckich marek samochodów
          - nazywa taniec "Flamenco " i poznaje jego podstawowe kroki
          - kojarzy " Torreadora " i " Corridę " z Hiszpanią
          - ogląda film edukacyjny pt. " Cesarstwo rzymskie"
          - liczy w zakresie 10, umiejętnie posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi
          - rozpoznaje i nazywa podstawowe figury geometryczne ( koło, kwadrat, prostokąt, trójkąt)
          -rozwiązuje zagadki słowne
          - wykonuje łodź techniką origami 
        • więcej
        • Zabawki na urlopie
        • Zabawki na urlopie

        • 20.04.2020 16:14
        • Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze 20.04. – 24.04.

           

          -porządkuje zabawki

          -ustala nowe zasady  zabawy

          -odpowiada na postawione pytania dotyczące teksu wiersza

          -buduje dłuższe wypowiedzi

          -klasyfikuje przedmioty wg jednej cechy

          -porządkuje zbiory według  liczby elementów

          -pisze cyfry po śladzie

          -jest spostrzegawcze i wskazuje różnice  w obrazkach

          -czyta wyrazy, dzieli je na sylaby

          -rozwiązuje zagadki słowne

          -wykonuje prace plastyczno – techniczne

          -liczy w zakresie do 10

          -jest sprawne ruchowo

          - ćwiczy grafomotorykę

          - używa swojej wyobraźni i kreatywności

          - zna dawne zabawy i zabawki

          - mierzy i porównuje długości

        • więcej
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam lacinia feugiat libero, quis sodales metus porta quis. Proin maximus feugiat ipsum id rhoncus. Donec quis dolor

    Phasellrtsce scipitvarius mi. Cum sociistoque pentibus et magnis diarturtots nascetur rimulug maleada odiorbi dio gravida atcurus necuus a lorem. Maecenas tristique ori ac sem. Duis ultrices pharetra gna. Donec accumsan malesuada ornec sit amet eros. Lorem ipsum dolor sit amt consc tetuer aiing elit. Mauris fermentum tum magna. Sed laoreet aliquam leo. Ut te dolor dapbus eget elentu vel cursus eleifend elit. Aenean auctor wrna. Aliqua volutpat. Duis ac turpis. Integer rutrum ante eu lacuest um liberoisl porta vel sceleisque eget malesuada at neque. Vivam nibhus leo vel metus. Nulla facilisi. Aenean nec eros. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et trices posuere cubilia Suspendisse sollicitudin velit sed leo pharetra augue nec augue. Nam elit magnandrerit sit amet tincidunt ac viverra sed nulla.

    Donec porta diam eu massa. Quisque diam lorem interdum vitaedapibus ac scelerisque vitae pede. Donec eget tellus non erat lacinia fermentum. Donec in velit vel ipsum auctor pulvinar. Proin ullamcorper urna et felis. Lorem ipsum dolor sit amet, conse ctetur adipiscing elit. Etiam lacinia feugiat libero, quis sodales metus porta quis. Proin maximus feugiat ipsum id rhoncus. Donec quis dolor eu est sagittis cursus sed eu ex. Suspendisse bibendum dignissim justo. Aliquam vestibulum magna at iaculis eleifend. Sed mattis ligula et sem egestas rutrum. Vestibulum vel ante nec erat fermentum varius. Curabitur tempus commodo velit, non commodo libero aliquam eu. Suspendisse hendrerit, urna ut convallis auctor, nunc arcu fermentum urna, eleifend vestibulum mauris nunc sit amet velit. Fusce quis massa non nibh pharetra commodo eu vel tortor. Pellentesque dui turpis, ornare at condimentum sit amet, interdum eget turpis. Praesent vitae ipsum maximus, tempus mauris ac, viverra enim. Nullam lorem lectus, venenatis sed porttitor at, cursus quis tellus.