• Wycieczka do zoo

• 23.10.2021 18:22
      • 22 października Jagódki pojechały na wycieczkę do krakowskiego ogrodu zoologicznego. Była to pierwsza taka wyprawa dzieci.
        Zaraz po śniadaniu pojechaliśmy autobusem do zoo. Na miejscu po zakupieniu biletów czekała na nas pani przewodnik. Na początku przywitały nas słonie, potem oglądaliśmy małpy. Mieliśmy okazję zobaczyć małpkę, która urodziła się dwa dni temu! Następnie pani przewodnik zabrała nas do nocnego pawilonu, gdzie zobaczyliśmy nietoperze i leniwca. Potem przeszliśmy koło śnieżnej sowy do wielkich kotów: widzieliśmy lwy, panterę i tygrysa. Dalej odwiedziliśmy mini zoo, gdzie dzieci mogły nakarmić kozy, kucyki, osły i lamy plasterkami marchewki. Dzieci z uśmiechami na twarzach odważnie karmiły wygłodniałe zwierzątka. Następnie widzieliśmy żyrafy, z którymi zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia. Potem była zasłużona przerwa na drugie śniadanie, które zostało szybko zjedzone przez naszych dzielnych wycieczkowiczów :) Odwiedziliśmy egzotarium, gdzie dzieci widziały żółwie, legwany, jaszczurki, węże oraz różne gatunki ryb.
        Na koniec zobaczyliśmy jeszcze pingwiny, pawie, bażanty, papugi oraz flamingi. I tak zakończyliśmy nasze zwiedzanie zoo. Dzieci miały okazję nie tylko zobaczyć zwierzęta, z różnych stron świata, ale też posłuchać wiele ciekawostek na ich temat.
        Jagódki zmęczone, ale bardzo zadowolone wróciły szczęśliwie do przedszkola na obiad :)
        Serdecznie dziękujemy Rodzicom, którzy włączyli się w przygotowanie wycieczki!
        Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w galerii :)
      • Wróć do listy artykułów
      • Kontakt

• Samorządowe Przedszkole Nr 80 w Krakowie
        • (12) 421-57-23
        • ulica Kotlarska 5a 31-539 Kraków 31-539 Kraków Poland
        • Dyrektor przedszkola: Anna Kaczmarczyk-Korzonek Dyrektor przedszkola przyjmuje, po wcześniejszym uzgodnieniu: Wtorek: 16:00 - 17:00 i Czwartek: 09:00 - 11:00 Sekretariat: Agnieszka Chalota-Ciochoń Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 15:00